שלום וברכה
התחברתי לאינטרנט עם חברת תקשורת כלשהי. לצורך עבודה תקינה עם האינטרנט נאמר לי כי עלי להחליף את הראוטר בראוטר חדש שיישלח לי ע"י החברה. מאחר ולישוב שלי השליחים לא מגיעים בכל יום, והיה לי דחוף לקבל את הציוד החדש, הציעו להעביר לי את הציוד למקום העבודה ותאמו איתי ליום מסוים בין השעות 11:00-14:00 ולא הגיעו בכלל. ביקשתי לקבל פיצוי ללא הוכחת נזק. נאמר לי מפניות ציבור של החברה כי מאחר והחלפת הראוטר תואמה למקום העבודה אינני רשאית לקבל פיצוי. האם נכון הדבר?
רוצה לומר שבני שנשאר בבית לא יכול היה להשתמש באותו היום באינטרנט לצורך עבודתו לא באותו היום ולא ביום הנוסף שנאלצנו לתאם.
מה אומר החוק? תודה רבה
שלום,
החברה טועה ומטעה אותך בעניין זה.
החוק ברור וקובע כי יש לפצות את הלקוח כאשר הטכנאי לא מגיע בהתאם לזמנים שנקבעו.
ראי סעיף 18א(ג) לחוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה רבה על התשובה. רק אציין כי הם טוענים כי זה שליח ולא טכנאי (למרות שהציוד הוא טכני והייתה אמורה להתבצע החלפת ציוד אני מביאה את הישן והם מוסרים את הציוד החדש). וכי בגלל שהמתנתי במקום העבודה ולא בבית, לא מגיע לי פיצוי.
שלום,
האם את מכירה חברה בישראל שתודה שהיא טעתה ותתן לך על דעת עצמה פיצוי ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר