שלום רב,
בתאריך 30.12.19 אבא שלי (בן 84) רכש (בעזרתי) באתר אינטרנט של רשת מכשירי חשמל ידועה טלויזיה, הטלויזיה הגיעה לביתו ב 7.1.20 ההתקנה תואמה ל 9.1.20 בין השעות 12:30 - 10:30, כחצי שעה לפני מועד ההגעה התקשרנו למוקד השירות של הספק ונודע לנו שהטכנאי לא יגיע במועד שנקבע, הטכנאי בעצמו העריך שיגיע שעה אחרי המועד האחרון להגעה, לא יכולנו לקבל אותו מאוחר יותר וביטלנו את ההתקנה.
ב 10.1.20 התקנו את הטלויזיה על הקיר בעצמנו ע"י אנשי מקצוע שהזמנו באופן פרטי, מרגע ההתקנה הטלויזיה לא עובדת, האם יש באפשרותנו להחזיר את הטלויזיה לחנות האינטרנטית שממנה נקנתה למרות שפתחנו את האריזה והתקנו באופן פרטי? בהתחשב בזה שאם לא היינו מתקינים ומחברים לחשמל לא היינו יודעים שהטלויזיה לא עובדת בכלל.
תודה מראש על הקדשת הזמן והמענה.
שלום,
התשובה לשאלתך תלויה במספר דברים (אותם לא פירטת).
בכל מקרה באם קיבלת מוצר פגום (טלוויזיה שלא עובדת) והקלקול לא נעשה על ידך בזמן ההתקנה, אזי אתה רשאי לקבל מוצר חדש שעובד או לחילופין לבטל את העסקה ולקבל את כספך לרבות פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר