שלום,
בתאריך 30/12/19 רכשתי בחנות רהיטים פינת ישיבה, ההובלה הגיעה אלי בתאריך 9/1/20 אחרי תיאום איתי מכיוון שזה בית חדש שעדיין בשיפוץ, אחרי שבדקתי את המוצר הבנתי שהוא לא תואם להזמנה שלי, ביקשתי ביטול עסקה מכיוון שידוע לי שמבחינת חוק מותר לי לבטל עסקה אם לא עברו 14 ימים, אם המוצר לא עבר שימוש ואם הפינת ישיבה לא הורכבה, פניתי למנהל החנות וקיבלתי סירוב מוחלט, למרות שהדגשתי לו שמבחינת חוק הגנת הצרכן מגיע לי לבטל את העסקה ולקבל את כספי בחזרה גם ציינתי בפניו שהוא עובד בצורה לא חוקית, אין חוקי ביטול עסקה בעמדת חתימה ובנוסף בזמן מכירה לא הוסבר לי לגבי ביטול עסקה ורק אחרי שהגעתי הביתה קראתי בטופס הזמנה שרשום למטה בתחתית הדף בכתב קטן מאוד שאני מוותרת על הזכויות שלי מבחינת ביטול עסקה לפי החוק להגנת הצרכן, מה אני יכולה לעשות במקרה הזה?
אשמח לעזרה בבקשה.
שלום,
למעשה את מערבבת מספר מושגים וחוקים במקרה.
באם לא קיבלת את המוצר שהזמנת, אזי זה לא עניין של 14 יום לביטול עסקה, אלא החוק קובע כי במידה ולא סופק לך המוצר שהזמנת את רשאית לבטל את העסקה ואף לקבל פיצויים.
המקרה שאת מתארת (ביטול בתוך 14 יום) זה כאשר הזמנת מוצר ולא בא לך עליו (לא כיוון שהוא אינו מה שהזמנת).
במקרה זה את רשאית להגיש תביעה בבית המשפט לצורך ביטול העסקה, השבה כספית מלאה ותשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר