שלום רב, רכשתי מקרר ותנור בתאריך 20/9/19 , בהזמנה צוין כי זמן האספקה יהיה כחודשים וחצי מאחר שמדובר במוצרים אשר מגיעים ביבוא מאיטליה. בפועל היום אנחנו כמעט 4 חודשים מיום ביצוע ההזמנה וטרם קיבלתי את המוצרים, ביצעתי עשרות שיחות לחנות במהלך החודש האחרון במהלכן נאמר לי כי יש עיכוב בשחרור המוצרים בנמל ועד כה טרם קיבלתי מועד לאספקת המכשירים. מה ניתן לעשות במקרה זה? האם מגיע לי פיצוי? אציין ואומר שאני לא רוצה לבטל את ההזמנה. אודה לתשובתכם המהירה
שלום,
בהתאם למתואר החברה הפרה את ההסכם ביניכם ועל כן מגיע לך פיצוי בהתאם לחוק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
בהמשך לתשובה שקיבלתי , אשמח לדעת מה קובע החוק ?
ומה גובה הפיצוי שמגיע לי ?
תודה רבה
שלום,
1. כתבתי לך מה קובע החוק.
2. החוק אינו קובע סכומי פיצוי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר