עשיתי בתאריך 17/1 הזמנת מלון באינטרנט דרך אתר שעוסק בתחום. כשעה אחריי ביצוע ההזמנה נודע לי שטעיתי במלון, מסתבר שיש רשת מלונות עם אותו שם ואני טעיתי בסניף.
רציתי לבטל את ההזמנה והאתר רוצה לחייב אותי ב 300 יורו.
האם יש אפשרות לבטל בתוך זמן כ"כ קצר בלי להיות חייב לשלם דמי ביטול. ואני גם לא רוצה לבטל, אני רק רוצה להחליף סניף באותה הרשת
תודה רבה
שלום,
הפרטים שמסרת חסרים על מנת שאוכל לענות על שאלתך.
בכל מקרה בעניין זה עליך לבחון את ההסכם עליו הסכמת כאשר ביצעת את ההזמנה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר