ב24 לנובמבר קבלתי כורסא. במעמד ההזנה הובטח כבונוס שולחנית קטנה ליד הכורסא ללא עלות . מאז עברו כחודשיים ואחרי כעשרה טלפונים לשירות הלקוחות והבטחות שהנושא מטופל והשולחן ישלח ( ראו את ההודעות המוקלטות אצלכם אם הן לא נמחקו ). כשהפנייה האחרונה הייתה ב13 בינואר עם הבטחה שהנושא מטופל בהקדם. אני חושבת שזו רמאות והונאה ואי אמת בפרסום! אם לא אקבל את הפריט אפנה הלאה בפרט שאני לקוחה וותיקה של הערוץ. תודה .
שלום,
פנית לפורום משפטי של תביעת קטנות ודיני צרכנות.
לא שאלת כל שאלה. איך אפשר לעזור לך ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר