החברה מנסה לדחוף אחריות\ביטוח - לשנה\3 שנים בעלות של 70 שח לחודש כלומר 840 לשנה, כאשר לקוח מסרב וצריך טכנאי המחיר שהם דואגים לשלם ודי להבהיר כדאי לך ביטוח אחרת ייצא לך 800 שח , מתחיל משירות הלקוחות ועד הטכנאי. יש גביה של פי 2 על המוצרים המוחלפים. מה אפשר לעשות במקרה הנדון?
שלום,
צר לי לא הבנתי את סיפור המקרה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר