קניתי רכב חדש ב 10/1 השנה 2020 (0 ק"מ מליסינג) לאחר כשבועיים נדלקה ברכב נורית מנוע. הרכב נכנס למוסך היבואן כבר 3 פעמים והחליפו בו מספר חלקים כולל מחשב מנוע. בפעם האחרונה הרכב שהה במוסך 6 ימים ובמצטבר כבר 8 ימים . מתוך פחות מחודש שהרכב אצלי הרכב נסע כ 250 ק"מ לאבחון התקלות כמחצית מסך כל הק"מ שנסע הרכב בכלל.
שעה לאחר הוצאת הרכב מהמוסך נדלקה נורית מנוע שוב (נסעתי 10 ק"מ בלבד) כעת הרכב אמור להיכנס בפעם הרביעית למוסך. אני חושש שיש פגם מהותי ברכב שלא מצליחים לתקן במוסך היבואן האם אני זכאי לביטול עסקה ? או לחלופין קבלת רכב חדש זהה במקום הרכב התקול ? כבר לא מדבר על עגמת הנפש ובזבוז שעות עבודה ואי נוחות. - מי אחראי לרכב היבואן או חברת הליסינג ממנה קניתי או שניהם ? אשמח לסיוע
שלום,
בהתאם למתואר אתה זכאי לביטול עסקה או החלפת הרכב ובנוסף תשלום פיצויים לרבות פיצויים בגין עוגמת הנפש ובזבוז זמנך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר