בני קנה באונליין ואחרי חודש טוענים שלא שילם, ויש בעיה בכרטיס ומעוניינים לתבוע את חברת האשראי שלא עידכנה שהעסקה לא התבצעה אשמח לתשובה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום,
קראתי את הדברים. צר לי אך אין מספיק מידע כדי שאוכל לענות על השאלה.
בן כמה בנך (האם הוא קטין) ? למי שייך כרטיס האשראי ? האם הרכישה נעשתה בהסכמת בעלי הכרטיס ? איזו בעיה יש ? בעיה של חברת האשראי או של בעל הכרטיס ?
האם נגרמו לכם נזקים בשל המקרה ?
כפי שניתן לראות יש הרבה שאלות בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר