שלום,
ביצעתי הזמנה של נעליים באתר ישראלי בו המשלוח בדואר רשום חינמי. הוספתי תשלום על משלוח אקפרס שהוגדר באתר כזמן אספקה של 2-3 ימי עסקים.
אלו חלפו ורק ביום העסקים הרביעי הגיעה החבילה לחברת השליחויות (עדיין לא אלי).
אין מענה טלפוני בשירות הלקוחות, בצ׳אט ובפייסבוק חסמו אותי ולמייל ולהודעה באתר לא עונים.
כל שביקשתי הוא החזר על דמי המשלוח שכן, הם לא עמדו בהתחייבותם. נאמר בפייסבוק לפני החסימה כי תנאי השימוש לא מחייבים החזר בגין עיכוב במשלוח. אך לא מפורסמים תנאי שימוש באתר.
מפורסמות שאלות ותשובות אך אין התייחסות לעיכוב במשלוח.
מה אוכל לעשות? האם ניתן לבטל את חיוב האשראי על דמי המשלוח?
שלום,
לא, לא ניתן לבטל את חיוב האשראי.
אתה רשאי להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר