שלום, רכשתי מחברה מסוימת דרך האתר ולא קיבלתי את החבילה. ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות ואין מענה, גם בצור קשר ובמייל ובפייסבוק אין מענה. כשנכנסתי לדף בפייסבוק ראיתי שיש עוד הרבה לקוחות שרכשו ולא קיבלו את המוצר וכן כאלה שקיבלו את המוצר אך הוא פגום ואין מענה בשירות לקוחות. אשמח לדעת אם יש עילה לתביעה ייצוגית או משותפת בנושא.
שלום,
זהו פורום של תביעות קטנות ודיני צרכנות.
עליך להפנות את שאלתך לפורום תביעות ייצוגיות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר