קיבלתי מסמך של העברה בנקאית על סך 1360 ש"ח מלקוח.
המוצרים נשלחו וסופקו ללקוח.
לאחר מכן, בבדיקה שגרתית של חשבון הבנק - התברר כי לא נכנסה שום העברה
ניסיתי לברר עוד פרטים ולהסדיר את הנושא מול הלקוח אך בתגובה קיבלתי מריחות וסיפורים מפה ועד הודעה חדשה.
מעבר לכך, בדיעבד התברר כי גם עבור הזמנתו הקודמת(של אותו הלקוח) ניתן לראות כי גם ההעברה הזו אינה תקינה ואינה מופיעה בחשבון הבנק, לפי כל סינון וחיפוש אפשרי שנערכו.
כרגע אני בעצם ניצב מול לקוח(ככל הנראה, עוקץ סדרתי) שפשוט מזייף העברות בנקאיות ונעלם. מה אפשר לעשות?
שלום,
בהחלט אפשר לפעול משפטית בעניין.
אתה מוזמן ליצור עמי קשר לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר