במסגרת טיול משפחתי שהיה מתוכנן לסין לסוף מרץ - הזמנו טיסה פנימית בחברת תעופה סינית. ההזמנה בוצעה דרך אתר תיירות באינטרנט. מאחר והטיול כולו, כמובן, בוטל, פניתי וביקשתי לבטל את העסקה ולקבל את הכסף. חברת התעופה מסרבת להחזיר את הכסף ורק שמו לי "קרדיט" אצלם לניצול עד סוף השנה. (לא רלבנטי כמובן כי לא נגיע לסין). אתא האינטרנט מפנה אותי לחברת התעופה ולא מוכן לסייע. עלות הטיסה הפנימית לכל המשפחה ביחד - 1000 דולר. מה אפשר לעשות?
שלום,
בכללי - כיוון שרכשת את הכרטיסים מחברת תעופה סינית, חוקי מדינת ישראל (לדוגמא חוקי ביטול עסקה) לא חלים עליה.
מה שניתן לעשות זה לפנות לחברת האינטרנט אשר ממנה רכשת את הכרטיסים ולנסות לבטל דרכה. אפשרות נוספת לנסות לבטל דרך חברת האשראי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר