קיבלתי במתנה אוזניות אל חוטיות מחברה מסויימת. את החשבונית שלחו לאחי. לאחר כחודש המוצר התקלקל והוחלף באותו המוצר בחנות. לאחר עוד כמה חודשים גם המוצר שקיבלתי התקלקל והחליפו לי לאוזניות מחברה אחרת בתוספת תשלום סימלי. חשבונית על המוצר לא קיבלת אלא רק ספח שאומר שהוחלף בתאריך כזה וכזה. עברה בינתיים שנה וחצי והמוצר שוב התקלקל. כשהכנסתי אותו לתיקון, נתנו לי שירות במסגרת האחריות מלפנים לשורת הדין אך אמרו שבמידה והתקלה תחזור גם לא יהיה לי אחריות על התיקון וגם לא אוכל להשתמש בשירות שלהם ללא חשבונית. החנות בה רכשתי את המוצר רשמה לי על החשבונית של המור המקורי שהמוצר הוחלף למוצר הנ"ל וזה לא מספיק להם.
האם הם יכולים לא לתת לי שירות במקרה כזה?
שלום,
כן. אתה בעצמך טוען כי התיקון האחרון שנעשה נעשה לפנים משורת הדין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר