אני אזרח ותיק בת 70, נרשמתי לטיול מאורגן ליפן, פרסום באינטרנט וסגירת עסקה בטלפון ובמייל בבקשת ביטול נסיעה עקב התפרצות נגיף הקורונה.
נרשמנו לטיול מאורגן ליפן ב15.12.2019 תשובתם שהרשמתנו לטיול אינה חוסה תחת סעיף 14 ג' 1 לפי חוק הגנת הצרכן ועליי לשלם 985 דולר עבור ביטול הטיול. מה אני עושה?
שלום,
שאלת שאלה זו בפורום כבר מספר פעמים.
עניתי על שאלתך זו בעבר כבר מספר פעמים.
באם אינך מצליח לבטל את העסקה בעצמך בהתאם לחוק, אתה רשאי להיעזר בשירותיו של איש מקצוע (עורך דין) בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר