שלום. בדצמבר 2019 רכשתי טיסה לגאורגיה ע"י חברת תעופה גאורגית דרך חברת נסיעות באינטרנט. בעקבות סגירת גבולות בגאורגיה שלחתי כמה מכתבים לחברת התעופה, ללא תשובות, והתכתבתי עם חברת הנסיעות בקשר לבקשת ביטול טיסה והחזר כספי. חברת הנסיעות כל פעם ענתה שעוד מוקדם ואין לה נתונים מחברת התעופה. באתר האינטרנט של חברת התעופה פורסם שהיא בכל מקרה לא תחזיר כסף ומציעה להעביר טיסה עד 1 ליוני (עכשיו כבר עד סוף השנה), דבר שלא מתאים לי כלל. שלחתי מכתב לחברת התעופה, שוב ללא תשובה, הסברתי שדחייה לא מתאימה לי וביקשתי לתת אישור לחברת הנסיעות להחזיר לי את הכסף. אתמול החלטתי להפעיל סעיף של ביטול נסיעה בפוליסת ביטוח נסיעות שעשיתי ב- 28.2.20 ובשביל זה ביטלתי כרטיס אצל חברת הנסיעות וקיבלתי ממנה אישור הביטול. חברת הביטוח טוענת שהרחבת ביטול נסיעה לא מכסה ביטול ביוזמת חברת תעופה או ביוזמת הלקוח אלא רק מחלות או מוות של נוסע או קרוב משפחה שלו ולכן סירבה לשלם. אני רוצה לפנות לבית משפט אבל את מי לתבוע? ואם יש לי צדק בתביעה?
תודה
שלום,
כדי שאוכל לענות על שאלותיך ולקבוע בוודאות את מי לתבוע והאם יש לך עילה לתביעה, יהיה עליי לעיין במכלול המסמכים שבידך. לא ניתן לדעת זאת בהתאם לסיפור המקרה שהצגת.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר