שלום,
רכשתי פאת קאסטום ממוכרת דרך הוואטספ שם התנהלה רוב שיחת המכר. שילמתי לה את הסכום המלא בהעברה בנקאית. לאחר 3 שבועות הגיעה אליי בדואר הפאה והצבע לא מצא חן בעיניי למרות שהזמנתי אותה בהזמנה מראש. כשאמרתי למוכרת שהצבע לא מוצא חן בעיניי היא אמרה שזאת בעיה שלי שזה הצבע שבחרתי ואין החזר כספי ואין שום דבר. האם באמת לא ניתן לעשות דבר ונתקעתי עם מוצר שלא לטעמי ושילמתי עליו?
שלום,
בהתאם למתואר בהחלט יש מה לעשות, שהרי רכשת מוצר מסוים אך לא קיבלת את המוצר המסוים אותו הזמנת (בדומה לרכישת ספה בצבע אדום וקבלת הספה בצבע חום).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר