שלום רב,
קניתי מכשיר חשמלי ח-ד-ש שמצריך הרכבה והובלה.
המכשיר נפתח ללא נוכחותי והועלה לביתי כשהוא מורכב ללא אריזה.
במכשיר ה"חדש" התגלו שריטות ב3 חלקים שונים.
כבר מהרגע הראשון הבחנתי בתקלה טכנית שמצריכה טיפול של טכנאי.
אני סבור שהם לא עמדו בחוק המכר ולא סיפקו מכשיר שתואם להגדרה הסבירה של חדש. מעוניין לבטל את העיסקה כשהם נושאים בעלויות ההובלה חזרה.
האם יש פה קייס?
שלום,
כן בהחלט שהרי מכרו לך מוצר לא תקין (חדש) מלכתחילה (ללא קשר למי פתח אותו).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר