היי. אני מקווה שאוכל להיעזר בכם. אני עובדת כרגע בדיור מוגן של קשישים בערד. ב- 1.4.20 אחת הדיירות (אישה מבוגרת שלא דוברת עברית כמובן..) קיבלה טלפון מחברה תקשורת, שם הציעו לה לעבור מהאינטרנט והקו הביתי שהיה לה לחברה שלהם. היא הסכימה, ומסרה פרטי אשראי בטלפון. היא הבינה כעבור כמה שעות מה קרה, והגיעה לספר לי. מיד התקשרנו לחברה (שאף אחד מאיתנו מעולם לא שמע עליה) וביקשנו להתנתק. העבירו אותי למנהלת שלדבריה יחזרו אליה תוך 3 ימי עסקים. היום שוב התקשרנו, הנציגה טענה שאתמול נציגה דוברת רוסית דיברה עם הדיירת ואמרה כי לא ניתן לבטל "רישיונות". הדיירת טוענת שאף אחד לא התקשר אליה, ואין תיעוד בטלפון שלה לכך. דרשתי לדבר עם המנהלת, בתגובה הנציגה ניתקה לי. אודה לעזרתכם מה ניתן לעשות עם עוקץ הקשישים המזוויע הזה?
שלום,
קראתי את הדברים.
אני מציע להעביר את הטיפול בתיק לאיש מקצוע (עורך דין) כדי שיפעל על מנת לבטל את העסקה ולהשיב את כספה של הקשישה.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ וסיוע בעניין זה, אני לרשותכן. אתן מוזמנות לפנות למשרדי בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר