קניתי מחברה גדולה מעבד מזון בסך 310 שקלים והזמנתי משלוח לביתי.
חיכיתי מספר ימים והמוצר הגיע. פתחתי את המוצר אחרי יומיים וניסיתי להפעיל אותו והמוצר לא עובד בכלל.
פניתי לחברה על מנת לקבל מענה ותשובה של מה יהיה הלאה, נעניתי בזלזול והרגשתי מרומה, הם שלחו אותי ממקום למקום ובסוף לא קיבלתי תשובה. לא ענו לי למיילים במשך שבוע. עכשיו אני ממתין לתשובה. אני מעוניין לתבוע אותם בתביעות קטנות אבל מאוד חושש אם זה שווה את זה. אשמח לדעה! תודה מראש
שלום,
אין פה שאלה של שווה או לא שווה.
באם החברה מכרה לך מוצר שאינו תקין וממשיכה להתעלם מפניותיך לצורך החלפתו/תיקונו - בכדי להחליף את המוצר יהיה עליך לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות. אין דרך אחרת טובה יותר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר