הזמנתי מדפסת תלת מימד, עם זמן אספקה של 3 ימים.
המוכר לא עמד בזמן האספקה, לאחר שביקשתי לקבל זמן אספקה חדש, החליט המוכר לבטל את העסקה ללא שדרש את הסכמתי.
יש לציין שמחיר המוצר אצל המוכר (וגם בארץ) עלה בזמן שהמתנתי לקבלת המוצר.
האם רשאי המוכר לבטל את העסקה? והאם ניתן לתבוע על ההפרש במחיר ממועד ההזמנה עד מועד הביטול ?
שלום,
לא - המוכר אינו רשאי לבטל את העסקה (ובטח שלא בדרך שנהג).
לא זו בלבד שאתה רשאי לתבוע - אלא שהחוק אף קובע פיצוי נוסף בסך של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר