רציתי לרכוש מכשיר סלולר מסוים ליום הולדת של אשתי שיתקיים בתאריך 29/4/2020. דיברתי עם נציג של חברת תקשורת ביום שישי 24/4/2020 ודרשתי לפני התשלום שהמכשיר יגיע ביום שני 27/4/2020. הנציג ניתק את השיחה כשאמר שיבדוק אם זה אפשרי שהמכשיר יגיע ביום שני, וכשחזר אלי אמר לי מפורשות שכך יהיה אז עברנו לביצוע התשלום.
לאחר שהתשלום התבצע קיבלתי הודעה שהמכשיר יגיע אלי ביום חמישי - 30/4/2020 עכשיו היום הולדת היא ב 29/4 וכשביקשתי לבטל עסקה כדי שארכוש את המכשיר ממקום אחר אמרו לי שיוחזר לי כספי עד 14 ימי עסקים מה שהופך את זה לעוד יותר לא כדאי בשבילי. אז השארתי את העסקה אבל עדיין אני מרגיש שרימו אותי ויותר מזה שלא אוכל להביא את המתנה לאשתי בזמן הנכון. האם זה נחשב לעוגמת נפש ? האם יש עילה לתביעה שתשתלם בסופו של דבר? או שכדאי לדלג על זה ולהמשיך הלאה?.
ד.נ יש ברשותי הקלטות של השיחה עם הנציג שאמר שיגיע ביום שני, ושל הנציגה השנייה שניסתה לעזור אך ללא הצלחה, ואת ההודעה שאומרת שהמכשיר יגיע ביום ביום חמישי.
שלום,
מענה לשאלותיך :
1. כן זה יכול להיחשב לעוגמת נפש כמו גם הפרת הסכם, התנהגות בחוסר תום לב והפרת חוק הגנת הצרכן.
2. לדעתי בית המשפט לא יתן לך סעד בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אז מה בעצם אתה מציע לעשות?
שלום,
להמתין לקבלת המוצר שהזמנת או לחילופין לבטל את העסקה ולהשיב את כספך בחזרה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר