שלום רב
לפני מספר ימים נכנסתי לסניף של רשת, בו אנו קונים דרך קבע, וביקשתי לקנות מוצרים. לאחר בחירת המוצרים, הוצאה לי תעודת משלוח. גיליתי כי מחירו של אחד המוצרים יקר במיוחד. לשאלתי, הסתבר כי המוכר טעה ורשם פעמיים את אותו המוצר. התעודה בוטלה, ותחתיה הוצאה תעודה חדשה. ללא קשר, ומכיוון שעדיין המחיר נראה לי גבוה, ביקשתי לבדוק האם יש מוצר מקביל שהוא זול יותר, ואז מוכר נוסף התרגז ואמר למוכר שסיפק לי, עזוב, תחזיר הכל, הלקוח גר במקום מסוים ולכן אין לו כסף לקנות את המוצרים היקרים, חפש לו את המוצרים הכי זולים שיש לנו, וזאת בנימה של לעג מופגן.
בתגובה, ביקשתי שלא ייתן לי את המוצרים, וביקשתי לקנות רק חלק קטן, שמחירו 11 ש"ח, ואף אמרתי כי אשלם במזומן, ולא דרך תעודת משלוח, כמו שאני נוהג בדרך כלל. כשחיפשתי בארנק, הסתבר כי אין לי מספיק מזומן, ולכן נתתי לו כרטיס אשראי. הוא אמר שהוא מצטער, אך כבר הוציא חשבונית על מזומן, והוסיף בכעס ואמר שאינו רוצה למכור לי דבר, ושאני יכול להתלונן. בתגובה, עזבתי את המקום ללא ביצוע הקניה. עלי לציין כי לא הרמתי את קולי ולו לרגע אחד, ואף דיברתי בשקט ובנימוס, בניגוד להתנהגותו של המוכר, שהעליב אותי, ובנוסף סירב לי למכור לי. אשמח לחוות דעתכם למקרה זה.
שלום,
בהתאם למתואר ועל בסיס סיפור המקרה בלבד - אינני רואה עילה לתביעה בעניינך.
בכל מקרה בהתאם לחוק לשון הרע - אתה רשאי לתבוע באם נגרם לך כך :
(1) להשפיל אדם בעיני הבריות או לעשותו מטרה לשנאה, לבוז או ללעג מצדם;
(2) לבזות אדם בשל מעשים, התנהגות או תכונות המיוחסים לו;
(3) לפגוע באדם במשרתו, אם משרה ציבורית ואם משרה אחרת, בעסקו, במשלח ידו או במקצועו;
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר