הזמנתי שולחן מרשת כלי בית גדולה לפני חודש. הבטיחו שאני אקבל אותו עד הבית בחינם כי קרתה טעות והם אשמים.
היעד לקבלת השולחן עד 5.5.20 ועד היום לא קיבלתי ואפילו לא מעדכנים!
מה אפשר לעשות?
שלום,
לפנות אל החנות / חברה שוב והפעם גם לדרוש פיצוי כספי, שאחרת אתה רשאי להגיש תביעה בגין הפרת הסכם, נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר