שלום רב. רכשתי 2 כרטיסי טיסה, לי בן 65 ולאשתי דרך האינטרנט דרך חברה מסוימת. כל זה קרה בחודש פברואר 2020 בתחילתו. לאחר התפרצות הקורונה החלטנו כי לא טוב לטוס, כמו כן אשתי אחות והיא בעקבות הקורונה לא יכולה לצאת מהארץ על פי תקנת משרד הבריאות.
פניתי בכתב לפני כשבועיים לחברת הנסיעות וזאת בכוונה להודיע על רצוננו לבטל את הטיסות ולקבל את הכסף בחזרה. עד עכשיו יש סירוב לדרישותינו וזאת מכל מיני סיבות הלא קשורות למצב הנוכחי או לכתוב בחוק. שאלתי: מה עליי לעשות ואיך לפעול? כי לעניות דעתי אני זכאי בהחלט לביטול והחזר. תודה מראש, חיים קינדלר.
שלום,
בהתאם למתואר אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה על פי חוק הגנת הצרכן (בתוך 4 חודשים מיום העסקה) ללא קשר לקורונה.
לא ציינת מתי מתקיימת הטיסה. בכל מקרה באם אין טיסות אזי על החברה לבטל את העסקה ולהשיב את מלוא כספך.
ממליץ לך לפנות לעו"ד לצורך טיפול משפטי בעניינך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי, אתה מוזמן לפנות למשרדי בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר