שלום רב,
לפני כחודשיים וחצי הזמנו ארון בגדים מחנות שבה הזמנו פעם ארון לפני כמה שנים. ביקשנו בפירוש שהארון יהיה זהה לארון שיש לנו בצבע, גובה במיוחד וידיות על מנת שיהיה המשך לארון שלנו.
הגיע בעל החנות אלינו למדידות.
לפני 3 שבועות קיבלנו את הארון. הארון נמוך משמעותית מהארון שלנו. הידיות שונות לגמרי ובנוסף לאחר שהמוביל הלך גילינו שגם הדלתות הורכבו עקום. כמובן שפנינו יום למחרת לחנות והתלוננו.
נאמר לנו שניתן לתקן ויחליפו את הידיות.
בינתיים עברו 3 שבועות ואף אחד לא בא לתקן.
פנינו אין ספור פעמים לחנות וכל פעם נאמר לנו שהחלקים לתיקון נמצאים אצל המוביל ושהוא יגיע לתקן אך המוביל לא מגיע ולא יוצר קשר. ואף אחד לא מתאם איתנו.
ואין עם מי לדבר. כל פעם אותה תשובה : אין לנו מה לעשות. זה הכל אצל המוביל. הוא יגיע בקרוב.
מה עוד עלינו לעשות? למי עלינו לפנות? האם ניתן לתבוע במקרה כזה?
שלום,
אני מציע לפנות לחנות באמצעות מכתב התראה לפני תביעה.
ככל שהארון לא יתוקן לאחר מכתב ההתראה, ניתן יהיה לתבוע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר