לאחר כמה חודשים שהתנתקתי מחברת תקשורת (בצורה מסודרת) שמתי לב שממשיך לרדת חיוב בבנק. פניתי אליהם פעמיים והם ״מורחים״ אותי ומתעלמים. מה אפשר לעשות?
שלום,
תחילה יש צורך לפנות לחברה בכתב (ממליץ מכתב התראה לפני תביעה) לצורך הפסקת השירות, השבה כספית ותשלום פיצויים.
ככל שמכתב התראה לא יסייע השלב הבא הגשת תביעה כנגד החברה, כאשר חוק הגנת הצרכן קובע בעניין זה גם פיצוייים ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח.
ככל שאת/ה מעוניינים בייעוץ,סיוע וטיפול משפטי בעניינכם, אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר