במהלך השנה האחרונה חברת תקשורת הפרה את החוזה התקשרות בינינו בכך בימים שלמים לא היה ניתן לצפות בתוכניות. זמני המתנה ארוכים, יחס מזלזל, ניתוקים בטלפון לאחר זמן ממושך ולא חוזרים. רק ביום שישי האחרון שעתיים וחמישים דקות אני ממתין לבסוף השיחה נותקה ולא חזרו אליי ונשארתי ללא אינטרנט. הכל מתועד ומוקלט ולמרות הבטחותיהם לחזור ולטפל בבעיה זה לא קורה. מה אפשר לעשות?
שלום,
יש לפנות אל החברה באמצעות מכתב התראה לפני תביעה לצורך קבלת פיצוי כספי בגין הפרת ההסכם, אי מתן מענה, נזקים ועוגמת נפש ולהורות לחברה לתקן את התקלה הקיימת.
ככל שמכתב התראה לא יסייע - השלב הבא הגשת תביעה לבית המשפט בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר