שלום רב,
ביצעתי רכישה מחנות אופנת באתר האינטרנט ובשוגג הוזן על ידי מספר נייד שגוי.
לימים כאשר ראיתי שישנו עיכוב באספקת המשלוח התקשרתי לברר ושם נמסר לי כי המשלוח סופק לנקודת שירות בהתאם ל"בקשתי" והמשלוח נלקח משם.
כאשר התקשרתי וביקשתי לברר זאת לעומק וציינתי שזהו לא המספר שלי והמשלוח הנ"ל לא הגיע אליי מעולם נאמר לי כי זאת טעות שלי ו"בעיה" שלי שהזנתי מספר נייד שגוי.
למיטב ידיעתי והתנסותי עם משלוחים בעבר כדי לקבל משלוח על המקבל להציג ת.ז / ייפוי כוח חתום.
ועל המספק - השליח לקבל תעודה מזהה.
אודה לייעוצך.
בתודה מראש אלין ג'וני.
שלום,
תחילה אגיד כי אין חוק שקובע כי על שליח לבקש תעודת זהות לפני שהוא מוסר חבילה. אלו עניינים של נהלים.
על מנת לבחון האם החברה פעלה שלא כדין יש לבדוק את התקנון של החברה בכל הקשור לביצוע מסירה.
באם בהתאם לתקנון מצוין כי החברה מבקשת ת"ז / יפוי כוח וכו' - אזי יש מקום לטיפול משפטי בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר