שלום,
רכשתי ריהוט בהזמנה אישית לפני כחודשיים בחנות במרכז הארץ.
הריהוט טרם סופק והחיוב בגינו ירד.
יצרתי קשר עם המוכר הרבה פעמים והוא מסר לי שההספקה תגיע עד סוף השבוע; מה שלא היה. עדיין לא קיבלתי הזמנה שלי.
מדובר בבניין חדש ולפי קבלן מחר סוגרים מעלית לבדיקות ואין אפשרות לעלות את הריהוט.
מה אפשר לעשות? תודה בברכה.
שלום,
בהתאם למתואר החנות הפרה הסכם כלפיך.
כעת אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל כספך בחזרה בתוספת פיצויים או להסכים לקבל את הריהוט בתשלום פיצויים.
כמובן שעליך לתאם זמן אחר לקבלת הריהוט באם לא ניתן להעלות במעלית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר