אני משלמת הון במשך שנים על ביטוח שירות לכל מוצרי החשמל בבית. לא זוכרת מתי השתמשתי בו לאחרונה.
כעת התגלה קצר באחד המזגנים בבית. מתאריך 24.5 אני מנסה לתאם שירות, הטלפון היחיד שלהם לא עונה במשך כ 50 דקות.
לאחר שרשמתי הודעה באתר התקשרו אלי ופתחו פניה לתיאום תור טכנאי (25.5 2020) עד עתה 27.5 , השעה 11:50 אף אחד לא פנה אלי לתיאום תור! לאחר המתנות נוספות ושיחה עם נציגים שונים - עדיין הנושא לא התקדם. רשום בכתב שירות כי השירות יינתן תוך 3 ימי עבודה שכבר עוברים היום. האם יש תביעות משפטיות דומות? שקלתי להזמין טכנאי פרטי ולדרוש החזר כספי על הביקור והחזר כספי מיום ביקור הטכנאי על הביטוח ששילמתי. מישהו עשה את זה?
שלום,
כן יש תביעות דומות למקרה שלך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר