שלום, ברצוני להתייעץ להיתכנות לתביעה.
רכשתי טיסת חוויה ליום הולדת בעסקה טלפונית.
בשיחה נאמר לי שהמחיר המלא הוא 1700 אותו לא הייתי מוכנה לשלם. לאחר מכן אמר לי בעל העסק כי ברגע החיוב יגיע לי זיכוי מחברת האשראי תחת הסכמים של העסק איתם והסכום הסופי שיחויב יהיה 1560, לכך אישרתי.
הוא לקח לי את פרטי האשראי לאישור ואמר שיחויב "לפני הטיסה" שנקבעה לשבוע מאוחר יותר. בפועל חייב באותו רגע ונוכחתי לדעת שלא התקבל שום זיכוי וחויבתי על הסכום המלא. בשיחה עם נציגת אשראי נאמר כי לא קיים זיכוי לעסק זה. כל השיחות האלה מוקלטות ומוכחות. לא קיבלתי גם שום קבלה המאשרת את החיוב.
יש לציין כי לא קיבלתי את השירות, ביטול ראשון מצידו וביטול שני מצידי בעקבות תאונה שאותה עברתי שמונעת ממני לממש את הטיסה.
כרגע אינו מוכן להחזיר את הכסף ששולם.
מה ניתן לעשות?
שלום,
בהתאם למתואר ובתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת הטענות, למעשה בעל העסק לא פעל כדין והפר את ההסכם.
מכל האמור - על בעל העסק להשיב לך את כל כספך (בטח כאשר בפועל לא ניתן כל שירות).
לפיכך ולאור האמור את רשאית להגיש תביעה לצורך קבלת כספך בחזרה + תשלום פיצויים בגין הטעייה, נזקים ועוגמת נפש שנגרמה לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר