שלום, אני רכשתי תנור בחנות למוצרי חשמל.
לאחר שהתקינו אותו הפעלנו והשתמשנו לאחר יומיים נשמע רעש מוזר מתא התנור, צלצלתי לחנות והפנו אותי לנותן השירות ששלח טכנאי.
טכנאי הגיע לאחר יום ואחרי שפתח את התנור התברר שכדי לברר את מקור התקלה יש לפרק את התנור עד לתחתיתו. אני סירבתי בטענה שרכשתי תנור חדש ולא תנור שלאחר יומיים צריך לפרק אותו כדי למצוא את התקלה ודרשתי לקבל תנור חדש, היבואן סירב ואמר ששולח טכנאי בכיר יותר.
לאחר יומיים הגיע טכנאי ובפיו אותו פזמון שכדי לאתר ולתקן את התקלה ציך לפרק את התנור, אני לא הסכמתי ודרשתי לקבל תנור חדש בתמורה לכספי, תזכורת: הקריאה הייתה כ-4 ימים לאחר הרכישה.
רציתי לדעת עם מי הצדק ומה ניתן לעשות?
שלום,
לצערי אין פה שאלה (עניין) של צדק אלא של חוק.
הצדק הוא איתך כמובן, אך החוק קובע כי עליך לאפשר לטכנאי לתקן את התקלה בטרם מחליפים לך למוצר חדש/אחר.
למידע נוסף - ראי תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר