תואמה לי התקנה בין השעות 9-11 בבוקר, יצרתי קשר עם המתקין בשעה 9:30 והוא אמר שיגיע בעוד כשעה (ביחד עם המוצר שאותו הוא מתקין). יצאתי מהעבודה על מנת להיות בבית ב 10:30.
ב 10:45 הוא התקשר והתנצל שלא יגיע כיוון שהמוצר אותו הוא צריך להתקין לא יוצר עדיין ושיתקשרו לתאם לי התקנה חדשה.
את כל השיחות שבוצעו איתו יש לי מוקלטות בטלפון.
האם אני יכול לתבוע את החברה על פי חוק הטכנאים בתביעות קטנות?
בלי קשר, תיאמו לי התקנה למחרת היום בין השעות 11-13, בשעה 9 התקשר המתקין והתנצל שהמוצר נשלח לאיזור אחר ולכן לא יוכלו לבצע את ההתקנה במועד החדש.
יום לאחר מכן בוצעה ההתקנה.
התנהלות מאוד מוזרה של החברה.
תודה על המענה.
שלום,
התשובה לשאלתך היא כן. אתה רשאי להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה על התגובה המהירה.
האם כדאי לתבוע גם על ביטול ההתקנה השנייה?
להזכירך, התקשרו אלי כשעתיים לפני הגעת המתקין וטענו שהמוצר נשלח לאיזור אחר בארץ ושלא יגיעו להתקין לי אותו באותו היום.
תודה.
שלום,
אתה רשאי לצרף גם נושא זה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
יש לי שיחות מוקלטות שבהן המתקינים מסבירים למה לא יוכלו להגיע במועד שנקבע.
כמו כן, יש לי סמסים שבהם תיאמו לי התקנה חדשה (פעמיים).
האם אני צריך לתמלל את השיחות המוקלטות על מנת לזכות בתביעה, או שניתן להשתמש בסמסים בלבד?
אני מעריך את התביעה ב-1200 ש"ח (חוק טכנאים, אי הגעת טכנאי במהלך 3 השעות שאחרי זמן ההגעה המקסימלי - קרה פעמיים), תמלול השיחות יעלה הרבה כסף ויקטין את הרווח מהתביעה.
תודה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר