שלום,
בעקבות מודעה בפייסבוק על מבצע בר מים איכותי ברמת סינון גבוהה, פנה אלי הנציג ותיאר את המערכת ברמה גבוהה, איכות סינון גבוהה, אמר שאין מה לדאוג ואני אהיה מרוצה ולא אחויב רק לאחר התקנה ללא מחויבות.
בפועל כשהגיע הטכנאי נאמר על ידו שקיבלתי מידע לא נכון ואם אני מערכת סינון ברמה גבוהה המחיר הוא 110/36 ש"ח. וזאת לאחר שעשה חור בשיש. לפני כן לא קיבלתי שום מידע. וגם חויבתי 2 ימים לפני ההתקנה למרות שנאמר שלא אחויב וגם בסכום גבוה מהמוסכם ללא ידיעתי.
וכן המוצר הגיע פגום.
עשרה ימים כבר אני מנסה לקבל מענה אך נדחיתי בקשיחות בתשובה שיחזרו אלי קשרי לקוחות ולא חזרו. עד שאיימתי לפנות לגורמים ואז חזרו אלי בניסיון להונות אותי יותר.
הם לא רוצים לבטל את העסקה אלא מותנה בתשלום של 500 ש"ח. למרות שעדיין המוצר הפגום אצלי. הוחתמתי על עסקה שמהתחלה לא התכוונתי בכלל לבצע. היחס שלהם אלי מעליב תוקפני ועוין.
מה לעשות בכדי לבטל את העסקה ולקבל את כספי חזרה מבלי שהדבר ייקח שבועות רבים?
תודה
שלום,
כדי שאוכל לענות על שאלתך - ביטול עסקה והשבה כספית - עליי לעיין בהסכם עליו חתמת ובראיות שיש בידיך להוכחת הטענות כפי שאת מתארת בפנייה זו.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר