רכשתי מיטת נוער עם ריפוד מיוחד מחנות רהיטים בתערוכת הריהוט בחודש 10.2019 בהזמנה הודגש לקבל ריפוד מיוחד בהסכמה של בעל החנות... שולמה מקדמה ולאחר 3 חודשים יצרו קשר לאספקה...
חיכיתי יום שלם מ-9:00 עד 20:00 למובילים ולאחר שהגיעו לא הביאו את המיטה המבוקשת לפי ההסכם בקניה.
המובילים התנצלו ואמרו שיחזרו למחרת ועליי לשלם הובלה (הביאו רק חלק עליון ללא חלק תחתון) שילמתי את ההובלה ועד להיום 24.6.2019 לא הביאו את החלק התחתון של המיטה עם כריות שהובטחו גם בהזמנה. בעלי החנות יוצרים קשר מידי פעם ב"היתממות" ובשאלה מה עם גמר תשלום. מאחר ואני לא שילמתי את כל הסכום כי לא קיבלתי את מה שהוזמן...
שלום,
קראתי את הדברים. לא שאלת דבר. מהי שאלתך ? הכיצד אני יכול לעזור ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר