לפני חצי שנה קנינו ארון, הגיע פגום, בעלי הרשת לא משתפים פעולה ולא מטפלים בבקשה שלנו.
מה ניתן לעשות?
שלום,
ניתן לשלוח מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד לצורך החלפת המוצר ותשלום פיצויים. באם מכתב לא יעזור השלב הבא הגשת תביעה קטנה לצורך ביטול עסקה / החלפת מוצר ובנוסף תשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר