יש לי מסך מחשב והוא התקלקל כאשר הוא עדיין באחריות. רצו להביא במקומו מסך מחודש או משומש, סירבתי בטענה שלפי האחריות הם חייבים להביא לי מסך חדש.
נראה שלפי סעיף 5.ב (״..תספק החברה ללקוח מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך..״) הם חייבים להביא לי מסך חדש ולא מחודש, האם אני צודק?
נספח: סעיפים רלוונטיים באחריות
4. ב. החברה באמצעות מעבדות השירות, מתחייבת להחזיר את המוצר המקולקל למצב בו היה טרם הקלקול. במידה ותידרש החלפת חלקים לצורך התיקון, החברה מתחייבת להשתמש בחלקים חדשים ומקוריים
5.ב מובהר בזאת כי במידה והחברה, באמצעות מעבדות השירות, לא תוכל להשיב את המוצר המקולקל למצב בו היה טרם הקלקול, תספק החברה ללקוח מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך או תשיב ללקוח את התמורה ששילם בעד המוצר, לפי בחירת החברה.
שלום,
עליך לקבל מסך חדש ולא מחודש.
באם כל המחשב היה מתקלקל והיה צורך להחליפו - האם גם אז היו מספקים לך מחשב מחודש ולא חדש ? (אותו הדבר).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר