ביום ראשון קיבלתי הודעה ששליח יגיע ביום עסקים הבא קרי יום שני ולא הגיע.
היום בבוקר (שלישי) בשעה עשר שוב הגיעה הודעה (ללא תיאום בכלל) שהשליח יגיע בין 10:30-13:30 ובשעה 13:07 שוב הגיעה הודעה שהשליח מתעכב ויגיע בין 13:30 -16:30 ונכון לשעה 17:15 הוא עדיין לא הגיע.
בשיחה עם הנציגה נאמר כי יש עומס ועליי לחכות ואם יש טענות עלי לפנות למוכר כי הוא יודע איך חברת השילוח עובדת.
האם ניתן לתבוע את חברת השליחויות על עוגמת נפש וגרימת המתנה מיותרת בבית ללא כל יכולת ליצור קשר עם השליח כי הנציגה לא מאפשרת זאת וטוענת כי שירות הלקוחות מסיימים לעבוד ב-17:00?
שלום,
כן - ובתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר