הזמנתי רהיט כבר לפני חודש וחצי מחברה מוכרת בישראל שהתחייבה לאספקה תוך 14 ימי עבודה. לאחר שלושה שבועות שבמהלכם המוצר לא הגיע שלחתי מייל שאף אחד לא ענה עליו, חייגתי לחברה ענה לי נציג- מה? לא קיבלת? רגע אני מברר, מסתבר שאין בצבע שהזמנת- מתאים לך צבע אחר? אני- כן. והנציג אמר שהמוצר יסופק בהקדם האפשרי.
עוברים עוד שבועיים, מוצר אין, וגם לא עונים בטלפון,
שירות מחפיר. מה ניתן לעשות?
שלום,
בשלב זה יש להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה לצורך ביטול העסקה, השבה כספית ותשלום פיצויים או לחילופין קיום העסקה ותשלום פיצויים.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר