אני בת 26
ב19/9/19 נרשמתי לביטוח משלים בעקבות טיפולים רפואיים.
צירפו אותי למערכת תוך כדי שימוש בפרטים המוזנים במחשב.
אני גרה בחו"ל ב-4 השנים האחרונות, טסתי חזרה כשחזרתי לארץ לעשות שימוש לכיסוי חלק מהטיפולים. בטיפולים הופתעתי לגלות שאין לי כיסוי כמו שהובטח לי כמובן שגם שהמידע שנמסר לי בעת החתימה היה מאוד דל.
כשהתקשרתי לשאול אמרו שהביטוח בוטל בעקבות חוב, כשהתקשרתי למוקד וביררתי מהכרטיס אשראי גיליתי שזה כרטיס אשראי שאינו בתוקף מלפני 10 שנים של אימא שלי שעובדת בבית החולים ופשוט היה שם ביטוח משלים עד גיל 25 , הוא כמובן לא שונה בעת מעמד ההתחייבות לא נשלח אליי כרטיס לא נשלח מייל על ביטול השירות, בטענה שלהם נשלחו הודעות אבל מן הסתם הטלפון לא היה בשימוש כי אני גרה בארה"ב.
לא ניסו להשיג אותי בדרך נוספת או באמצעות מכתב בדואר - כלום. עליתי לוועדה שבה ביטלו את הזכאות בטענה שעבר הזמן של הערעור אך לא היה לי מושג לא הייתי מתחייבת למשהו ללא כיסוי כאשר האשראי לא היה על שמי.
אציין שאני עוברת טיפולי פוריות במסגרת הביטוח הזה והוא מהווה הרבה עבורי וזו הסיבה שעשיתי אותו.
כעת כדי לקבל שוב את השירות אצטרך לחכות שנה שלמה שבמקרה שלי אולי לא תהיה רלוונטית.
אשמח לתשובה האם יש מה לעשות בנידון.
שלום,
את מתארת פה סיפור עובדתי די מורכב.
כדי שאוכל לבחון האם יש מה לעשות בנידון מבחינה משפטית (כלומר האם יש עילה לתביעה וראיות מתאימות להוכחת הטענות) עליי להיכנס לעובי הקורה לעניין סיפור המקרה והראיות שברשותך. במילים אחרות, עליי להכיר ולבחון לעומק את המקרה העובדתי אל מול הזכויות המשפטיות בעניינך.
ככל שאת מעוניינת בהמשך ייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך -את מוזמנת לפנות למשרדי.
השירותים המשפטיים בתשלום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר