שלום,
רכשתי מכשיר סלולרי שיובא לישראל על ידי יבוא מקביל, חיפשתי אך ורק מכשיר עם הקלטת שיחות מובנית.
לפני רכישת המכשיר פניתי ליבואן הרשמי לוודא שיש במכשיר מהדגם המדובר הקלטת שיחות מובנה, נאמר לי לאחר בדיקה שאין, אבל הם עושים את את זה כחלק מהשירות ושאני יכול לרכוש את המכשיר ולשלוח אליהם לעדכון גרסה ועל כן רכשתי את המכשיר.
לאחר ששלחתי, זה חזר לנקודת השירות ללא עדכון הגרסה, פניתי ליבואן, והתברר שהם טעו ולא ניתן לבצע למכשיר זה עדכון גרסה.
אמרתי להם שרכשתי את המכשיר רק על סמך המידע שלהם ואין לי צורך במכשיר הזה ללא האופציה הזו, נאמר לי ללכת לחנות ושהם יזכו את בעל החנות.
ניגשתי לחנות, בעל החנות דיבר עם מנהל המעבדה של היבואן, ולא יצא מזה כלום.
התייבשתי שם בחנות למעלה משעתיים עד שהצלחתי להשיג את מנהל המעבדה, והבהרתי לו שרכשתי מכשיר אך ורק על סמך אינפורמציה שקיבלתי מהם, ושמצופה שיעמדו מאחורי הדברים שלהם מבלי שאנזק, אך לא יצא מזה כלום.
נאלצתי להחזיר את המכשיר לבעל החנות ולספוג עלויות של דמי ביטול עסקה + עמלה, וכמובן טרחה (החנות רחוקה ממני) עוגמת נפש ובזבוז זמן.
מה ניתן לעשות במקרה כזה?
תודה
שלום,
כעת משביטלת את העסקה וקיבלת את כספך בחזרה - אין מה לעשות. אין לך עילה משפטית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר