אשמח לייעוץ.
ב28.6 נרשמתי לסדנה להפסקת עישון בחברה מסויימת ומוכרת בישראל.
בשבוע שעבר התקיימה הסדנה ולא הצלחתי להפסיק לעשן. פניתי לשירות הלקוחות של אותה חברה לברר בנוגע להחזר כספי, נציגה יצרה איתי קשר ואמרה לי שחתמתי על הסכם לכל החיים ללא החזר כספי, אמרתי לה שזה ממש לא נכון ובשיחת המכירה לא דובר בכלל על מסלולים ולא עלה הנושא של החזר כספי, הנציגה אמרה שיחזרו אליי בנושא הזה.
מאז אותה שיחה לא יצרו איתי קשר, כל פעם שאני מתקשרת אליהם מנתקים את השיחה ומפנים אותי לוואטסאפ של שירות הלקוחות, במשך ימים אני מבקשת שיצרו איתי קשר בנוגע להחזר כספי ואף אחד לא חוזר.
בנתיים בדקתי באתר אינטרנט של החברה הזאת וראיתי שהתנאי להחזר כספי הוא השתתפות בשני מפגשי חיזוק בטווח של שלושה חודשים מקיום ההרשמה לסדנה הראשונה
חשוב לציין, לא חתמתי על שום חוזה, חתמתי על טופס השתתפות בסדנה בלבד.
רציתי לברר מספר דברים:
1. במידה והתנאי הזה לא הוזכר בשיחת המכירה, האם התנאי כשר ועליי לעמוד בו?
2. האם על העוסק לציין את תנאי ההחזר הכספי בשיחת מכירה ואת תנאי המסלול?
3. האם אני יכולה לדרוש את כספי בחזרה גם בלי לעמוד בתנאי הזה במידה והשירות ששילמתי עליו לא סופק במלואו?
תודה
שלום,
תחילה אגיד כי יש לבחון האם בהסכם ביניכם (בעל פה / בכתב / באתר החברה) החברה מתחייבת כי הפונה יפסיק לעשן לאחר השתתפות בסדנא.
למיטב ידיעתי וניסיוני - אף חברה לא מתחייבת ב 100% לדבר כזה (אך תחילה יש לבחון זאת).
1. ההסכם ביניכם אינו רק מה שנאמר בטלפון אלא יש לבחון את מכלול הראיות בעניין.
2. כן בהחלט.
3. שוב - יש לבחון את מכלול הראיות. מענה לדברים המתוארים אינו שחור או לבן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר