שלום. רציתי להתייעץ בנוגע לרכישה שביצעתי דרך משווקת בפייסבוק,
רכשתי מוצר במאות שקלים בהעברה בנקאית ועשינו תיאום ציפיות בהודעות וואטסאפ.
קיבלתי תמונה של המוצר שרכשתי.
כשהגיע המשלוח המוצר לא תאם את מה שביקשתי, ניסיתי ליצור קשר באותו היום אך אין מענה ואין כתובת בית העסק.
קיבלתי בנוסף חשבונית דיגיטלית למייל שכתוב בה בפירוש את המוצר שביקשתי.
לאחר כמה ימים של ניסיון ליצור קשר אין מענה ואין כתובת בית עסק שאוכל לשלוח לשם מבחינה חוקית מכתב עם אישור מסירה בכדי שאוכל לגשת לבית משפט לתביעות קטנות לקבלת פיצוי או להחלפת המוצר...
קיימים אצלי רק פרטי חשבון בנק ומספר עוסק פטור, מבחינת הוכחות לביצוע רכישה יש לי הכל.
אך רציתי להתייעץ לגבי מה אוכל לעשות במקרה כזה?
שלום,
במידת הצורך (באם יש לך ראיות להוכחת הטענות) - את רשאית להגיש תביעה בעניין בבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר