התקשרתי לבית מרקחת והרוקח סירב לתת לי שירות טלפוני בטענה ש"יש לקוחות בבית המרקחת שמחכים בתור ורוצים לקבל שירות".
הטענה של הרוקח מקוממת אותי כיוון שגם אני לקוח של בית המרקחת והמתנתי זמן רב לקבל את השירות הטלפוני.
הרוקח ניתק לי את השיחה בפנים.
האם על פי חוק לאדם הנותן שירות מותר לנתק את השיחה ללקוח, או שזוהי עבירה על החוק המצדיקה תביעה משפטית (בגין סירוב למתן שירות או בשל עוגמת הנפש)?
בתודה
שלום,
אין מדובר בעבירה על החוק.
באם לדעתך נגרמה לך עוגמת נפש אתה רשאי לתבוע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר