בדצמבר 2019 רכשתי רכב מחברה מוכרת בסניף בצפון בסכום של 20,000₪.
לאחר זמן קצר התגלו תקלות ברכב, נטען שהרכב בסדר ובוצעו לו תיקונים מינוריים בלבד, התקלות המשיכו לקרות וכל פעם שפנינו לחברה טענו כי הם יטפלו בתקלה.
לא קיבלתי מעולם שום מסמך על תיקונים שנעשו ברכב לאחר הרכישה, קבלה וטפסים לקניית הרכב אחריות וכדומה בטענות מגוחכות מצד החברה.
אני הוצאתי בסך של 1500₪-2000₪ תיקונים בעצמי.
מטעם טכנאי של החברה נאמר לי כי בוצעו תיקונים ברכב בסך של 3000₪ שקלים.
הרכב עדיין תקול בתקלה כרונית שחוזרת על עצמה ופוגעת בי ובאורח חיי.
ביקשתי בעבר שייקחו את הרכב התקול, מבחינתי גם ציינתי שאוסיף כסף ואקח רכב אחר (לא ציינתי סוג מסוים פשוט לא את הרכב הקיים) וקיבלתי תשובה שלילית בפעמים שביקשתי.
קיימות הקלטות, התכתבויות ותמונות של התקלות ברכב.
אשמח להתייעצות בעניין כי אני מרגישה חסרת אונים בנוגע לסיטואציה. נדרש ממני המון זמן וכסף ואשמח לעזרה.
שלום,
קראתי את הדברים.
כדי שאוכל לענות על שאלתך עליי לעיין במסמכים ובראיות שיש ברשותך להוכחת הטענות.
באם יש לך את המסמכים והראיות המתאימות - את רשאית להגיש תביעה בענייך בבית המשפט לתביעות קטנות.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - לרבות הגשת תביעה קטנה, את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר