שלום לכם, צריכה את עזרתכם המקצועית.
לפני כחודש רכשתי מפיץ ריח חשמלי על בסיס שמן, על מנת שיפיץ ריח טוב בבית כי אני מעשנת. צלצלתי לחברה, הסברתי את צרכי, ציינתי את מטר הבית (35 מטר יחידת דיור קטנה) הומלץ לי לרכוש מכשיר חשמלי מסוג x . רכשתי את המכשיר שעלה 600 ומשהו שקל, הגיע אלי סוכן שתכנת לי אותו וסידר שיעבוד משעה מסוימת עד שעה מסוימת. המכשיר ישב בבית על שידה והחל להשפריץ שמן, צלצלתי לסוכן שסינן אותי כמה פעמים, וציינתי בפניו את הבעיה כולל הסבר שהמכשיר לא מפיץ ריח בכל הבית. הסוכן הציע לי לרכוש מכשיר יותר יקר 800 שקל שמטרתו להפיץ ולפזר ריח 100 מטר. הגיע הסוכן, החליף מכשיר, שוב תכנת והלך.
למחרת אני מגלה שהמכשיר מפזר ומשפריץ שמן על הרצפה. צילמתי והסרטתי לסוכן את התקלה ושלחתי לו שיראה. הסוכן שוב ענה לי אחרי יומיים והחליט להחליף לי את המכשיר למכשיר חדש מאותו סוג. הסוכן אכן הגיע, החליף מכשיר, מילא את הבקבוקון בשמן והלך. למחרת אני מגלה שהמכשיר בכלל לא מפיץ ריח פועל על ריק.
צלצלתי לסוכן, לא הגיב לי, שלחתי לו הודעת ווצאפ, אחרי יומיים ענה לי אמר שיבוא ולא בא. למחרת צלצלתי שוב, הוא היה בממתינה ולא חזר אלי. התעקשתי וצלצלתי שוב, הוא ענה לי ואמר שיבוא בטוח בערב. משראיתי שזה לא טרח לעדכן שהוא לא מגיע, למחרת שלחתי לו הודעה קולית כולל הודעה כתובה בווצאפ, שאינני מעוניינת במכשיר וכפי שהובטח לי מפיו, שאם אני לא מבסוטית מהמכשיר הם יחזירו לי את הכסף.
מיותר לציין שהסוכן לא יצר עמי קשר, איימתי עליו שאתבע אותו, זה אפילו לא הזיז לו, הוא קרא את הודעותיי בווצאפ ולא טרח לענות. משהבנתי שמזלזלים בי כלקוח, התקשרתי שלוש פעמים לחברה, כל פעם ביום אחר, שוחחתי עם נציגות שירות שאמרו שהן רושמות את תלונתי ושיחזרו אליי. עד היום אף אחד לא חזר אליי. לנציגות שירות ציינתי שאני לא מעוניינת במכשיר וסיפרתי מדוע, שאני מעוניינת שיבואו לקחת את המכשיר ויחזירו לי את הכסף.
בינתיים המכשיר אצלי, לא עובד, עומד מעל המקרר , אף אחד לא מתייחס לתלונותיי ולא מגיב לי. מה עליי לעשות? איזה סוג עו"ד אני צריכה אם בכלל? והיה ואני כן צריכה עו"ד, האם שכר טרחתו תיכלל כתוספת לכסף על החזרת המכשיר והחזרת הכסף המגיע לי? מה על עגמת נפש, זה גם יכול להיכלל בתביעה? מה על אי מתן שרות והתעלמות מלקוח? האם הייתם ממליצים לי בנוסף לפרסם פוסט בפייסבוק על הלך הההתנהלות החברה ושמה כולל כל הסיפור? אשמח להכוונה. תודה רבה למגיבים.
שלום,
1. את יכולה לפעול באמצעות עו"ד או בעצמך. עליך לפנות לעו"ד העוסק בצרכנות או בתביעות קטנות.
2. ניתן לתבוע בגין ביטול עסקה והשבה כספית מלאה ובנוסף תשלום פיצויים בגין כל התנהלות החברה מולך, הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך, לרבות הוצאותיך לעו"ד.
3. את רשאית לפרסם אך בשלב זה עלולה להיות חשופה לתביעה מצד החברה.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר