שלום. בדירה חדשה מקבלן כחלק מהתארגנות לקראת האכלוס החלטנו להחליף חלון בחדר שינה של הילדים (במקום חלון פתיחה החלטנו לעשות חלון הזזה).
פנינו לבית העסק שמבצע עבודות אלומיניום, עשינו הזמנה טלפונית שכללה פירוק חלון קיים והתקנה של חלון חדש.
הגיע צוות ההתקנה ובזמן פירוק חלון קיים עיקמו את אדן החלון, מסילת התריס, יש חתך גדול על המשקוף ועשו מלא שריטות במשקוף ועל הקיר מסביב, כאשר המתקינים לא היו צריכים לגעת בתריס, במשקוף או באדן החלון. בנוסף החלון עצמו בחלק העליון הותקן עקום, יש עליו חתך ומלא שריטות.
כעקרון בעל העסק מתכוון לתקן בתנאי שאנחנו נשלם לו מחיר מלא אך הפתרונות שלו לא מקובלים: למשל הוא לא יכול ליישר את אדן החלון אלא רוצה לשים פס מתכת כדי להסתיר את המקום העקום, את מסילת התריס הוא לא יכול ליישר אלא להדק באמצעות בורג, את הקיר הוא לא יצבע בטענה שהוא לא שיפוצניק וכו'.
בכל מקרה משלמים על מוצר חדש וצריכים לקבל מוצר "מתוקן" אשר לא יפה (עם תוספות) ולא אסתטי. חלון מקורי לא ניתן להחזיר.
האם ניתן לדרוש פיצוי מבית העסק עבור הפגמים אשר נעשו לחלקים המקוריים (מסילת התריס, אדן החלון, משקוף החלון וכו')?
מה האפשרויות עבורנו?
תודה
שלום,
בהתאם למתואר נעשתה פה רשלנות מקצועית ומשכך על בעל המקצוע לפצות אותך בגין כל הנזקים שגרם עקב רשלנותו (עקב כך שאינו מקצועי בעבודתו וגרם לנזקים כאמור).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר