שלום ,
ברצוני לברר
הזמנתי דירת נופש בירושלים, בעל הדירה יצר עמי קשר בהודעה בלבד כ-3 שעות לפני הכניסה הרשמית לחדר (בשעה 15:00) בטענה שנגרם פיצוץ בדירה ואין באפשרותם לארח אותנו להיום בדירה.
בפיצוי הם ציינו שהם יכולים לאפשר לנו להזמין דרכם בפעם הבאה ב-10% הנחה. וזיכו אותי במלוא הסכום.
זה הותיר אותי בבעיה מוחלטת משפחה בירושלים בעונה הבוערת, ניסיונות כושלים להשיג חדר חלופי בזמן קצר, ייאוש גמור, עצבנות וחזרה הביתה לצפון בלית ברירה.
האם החוק לטובתי?
האם בעלי הדירה יכולים לפצות אותי באירוח חוזר אצלם ללא עלות?
שלום,
1. אינני מבין את שאלתך - האם החוק לטובתי.
2. בהתאם לחוק על המקום לפצות אתכם בגין הפרת הסכם, מכלול הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לכם.
בהחלט אחת מהאפשרויות היא אירוח חוזר מלא ללא עלות.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם, אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר