שלום רב, רכשתי 2 ספות בחנות רהיטים. כאשר הביאו לי אותן הביתה, שמתי לב שבאחת היה חור קטן בבד על הצד. ישר צילמתי ופניתי למוכר. הוא אמר שזה לא פגם גדול, והוא לא מוכן להחליף אותה. הוא הציע לי פיצוי, אמרתי שזה לא מתאים לי והוא אמר שמעביר את זה למנהל ושיצרו איתי קשר. כל יומיים אני מתקשר ומקבל מהם אותה תשובה - זה בטיפול. מה אני יכול לעשות?
שלום,
באם קיבלת מוצר פגום עליך לאפשר לחנות להחליף את המוצר או לתקנו.
באם לא מחליפים או מתקנים לך - אתה רשאי להגיש תביעה לצורך החלפת המוצר או ביטול העסקה, השבה כספית ותשלום פיצויים.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר